czwartek, 11 kwietnia 2013

Decoupage na umysłowe ospanie

Wczoraj postanowiłam się wybudzić z letargu, opanowującego mój umysł, powodującego ból głowy. Najlepszym sposobem na to był decoupage ;)
Ozdobiłam dwa kartony na lekarstwa i jedno na coś tajemniczego. Poza tym powstały dwa świeczniki.
Tak się wszystko prezentuje:

Na leki Córek
Dla dorosłych
Na tajemnicze coś Mężusia. Czarno-biały wierzch i kolorowy spód.
Świeczniki:



Pozdrawiam Wszystkich moich Obserwatorów i tych co "ukradkiem" zaglądają :D

7 komentarzy:

  1. Wszystko prezentuje się rewelacyjnie,Te świeczniki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pięknie ozdobiłaś pudełka, na pewno spełnią swoją rolę i będą piękną ozdobą. A świeczniki są po prostu rewelacyjne, bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuje za przemiły komentarz i za wyróżnienie :) Post jest w trakcie pisania...:D

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze! One dodają mi skrzydeł :)