wtorek, 29 stycznia 2013

Zamówienie wykonane

Tydzień temu dostałam zamówienie na serca z papierowej wikliny jako ozdoby na stół podczas przyjęcia chrzcielnego. Zamówienie było na 10 serc z krzyżykiem i kwiatami.
Sześć z nich tyły z różowymi ozdobami i białymi krzyżami:






Cztery natomiast w pomarańczowych odcieniach z bardzo jasno zielonymi krzyżykami:


Bardzo się cieszę że udało mi się zrealizować zamówienie według wymogów Klientki, która była z niego zadowolona :)

......................................................................

Witam Wszystkie osoby zaglądające w moje skromne, blogowe, progi :D


8 komentarzy:

  1. Nie ma to jak zadowolony klient:))))
    Tylko czemóż by nie miał taki być, skoro zamówienie perfekcyjne:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie wiedziałam czy zrobię tak jak Klient sobie wyobrażał :) ale udało się :D

      Usuń
  2. Prześliczne, papierowa wiklina to coś co mnie zawsze zachwyca wprost cudowne.
    a Siemiatycze to miasteczko niedaleko mnie
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Polecam pobawienie się takimi sercami :)

      Usuń
  3. śliczne te serduszka :) jak Ty je robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tutaj znajduje się kurs :)
      http://annakrucko.blogspot.de/2013/01/serduszkowe-szalenstwo.html?m=1
      Spróbuj :)

      Usuń
  4. Cudne, a teraz Walentynki się zbliżają to serca wszelakie będą w cenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo trzeba być na czasie i w sezonie ;P
      Dziękuje bardzo :))

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze! One dodają mi skrzydeł :)